händelserik kväll, det kan jag lovar er..

japps, detta är verkligen vad man kan kalla händelserik kväll tro mig.
haha jag stack in vid halv 9 till tomelilla, mitt andra hem kan man också kalla det ;)
iaf medde ronja michaela o resten av skabbiga ligan mötte mig @stationen..
drog och köpte chips och annat, sen vi drog oss hem till ronja kolla film och sånt ni vet!
fett chill, min baby ringde. riktigt skönt att få prata lite!
vi bestämde oss för att bada vid sådär 12, så ja det gjorde vi.. stack dit bada & polisen kmr.. great!
eller inte, sprang som in i och guess what? jag glömde min tröja, en skitsöt kofta som jag sitter och gnäller om nu. stackars medina som får lyssna på det helt ärligt, haha men hon klarar sig nog.
hoppas på gud den är kvar imr för jag ska ha den, that's it!
nu orkar jag inte skriva mer, detta räcker mer än vä. 3 inlägg på 1 dag, wow jag har fan inte mkt liv.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0