över vaaaaaaaaarmt



.. floriiiid kom hem nu, du har vart där nere nu tillräckligt loqk.
på 3veckor om inte mer har jag inte snackat ett ord med dig, och vi brukar snacka 24 timmar om dygnet.
känns skumt, inga godnatt sms från dig på kvällarna elr ngt. men men, hoppas du haft de bäst i ks & hittat ngn fin kille till mig. haha ne flippa bara!
oo har massa att berätta och jag svär du kmr koka sönder. iiih finns så mke att säga men just nu jag vill bara du ska kma hem '  ti je zemra jem



.. florida älskså nu när jag skrivit en bok om min finaste baby så kns jag ska skriva om lite annat?
mjo, jag tror de ockå!
det är så sjukt vrmt, jag vaknade bredvid medina och jag kan lova er att de va inte varmt, det va över varmt!
åt o sånt ni vt fix, o nu drog blatten till malmö så nu chillar jag me arlinda (medinas syster) i väntan på mitt tåg.
nu hör jag albanen kalla, så ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0