tur jag inte älskar sommaren!

tjohej!
igår blev det kstad en runda med medde jonatan fredrik emelie o benny, vid kanske kvart i 5 får jag ett sms från medina. hänga med till kstad? vrf inte tänkte jag ;d hem fixa mej köra o hoppa på bussen.
vid 8 var vi där & åkte hem igen vid tjugo över 10
hann ändå träffa en del folk, tex mitt gamla ex granit :) ändå kul att se hur han förändrats.
och amed, en kille som jag verkligen har saknat & som jag verkligen litar på.
va så kul att träffa honom, imed han bor i kstad så träffas vi typ aldrig ; synd att typ 1 timmes avstånd kan göra så.
aja, när jag fredrik medina o emelie kom hem, tog vi en cigg medina stack hem och vi gick in o kolla film sen dog jag.
vaknade vid halv 11 & stack till stranden, hem och fixa mig skitsnabbt sen till shamn med emelie & fredrik.
åt pizza, yuuuummmi
sen vi träffade emin o hamdi en stund, skitlängesen jag träffa dom också.
eftersom jag alltid är i tomelilla så träffar jag nästan bara folket där ju, men faktiskt kul att träffa dom igen.
vi stack hem vid tjugo över 9 & nu ska vi ut.



he's the sweetest taste of sin,
The more i get the more i want..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0