tur ingen e tråkig......

ja exakt, tur inte ngn är tråkig? fifan, vad gör alla kl är 2 o vi har fucking sommarlov? VAKNA FOLK ;D
fast jag måste erkänna, jag är fett trött.. skulle lätt kunna ligga i min säng nu!
fast samtidigt som jag är trött så är jag klar vaken, kom hem för en stund sen.
ute en stund me amila irma dona donjeta, ja fler men pallar nte skriva en lång lista
ändå chill =) alla åker fan nu till sina blatteland så lämnar dom mig i sverige, snacka om bullt läge ;o
ska bli skönt att slippa er skabbhuven, hahah ne flippa. kmr vara riktigt tomt utan er, svär!
imr måste jag åka och fixa mitt jobb, som jag skulle ha gjort för ett bra tag sen men inte pallat/haft tid för det sen drar jag till medde & sen ffffeeeest.. wihuuu
satt och tänkte innan, tänk så mkt man vart med om elr gjort med folk och sen nu helt plötsligt träffas man knappt, hälsar knappt på varann när man ser personen? de är fan sjukt, människor är skumma!
nu kallar min säng, ciao



back in the days..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0