runaway


julie

hade inte så mkt tid för att skriva igår, så antagligen drf jag inte heller gjorde det.
iaf, chilla hela dagen sen vid 5 mötte jag angelica vid tåget.
gick hem till mig åt & sånt där.
sen efter några timmar gick vi och köpte godis.
sen till tågstationen för att möta amar ;D min älskling
sen stack vi hem till mig och 30min senare får jag sms av johanna "möt mig" ..
så yes, de gjorde jag så gärna! ;)
sen kolla vi film åt godis, och jag och amar han även slåss lite ;D
överrolig kväll faktiskt!
sen somnade amar och angelica i min säng.
jävla flyktingar som tar min säng fan! ;o
så jag och johanna sov i mami's o papi's.. johanna väckte mig vid halv 12 och sa att hon skulle åka, så de gjorde hon och jag somnade om lika snabbt igen, sen vid halv 1 vakna jag igen!
sen skulle angeloco åka :( buhu..
jag städade undan medans amar gjorde nudlar och sen åt vi!
nu ligger blatten i min säng och har snott min mobil, och jag sitter här och hoppas på att älskling ska logga in snart.
men han är trög som vanligt så jag ska nog inte hoppas för mycket.
ikväll kmr johanna igen, och allis och kanske ngn mer liten hoe!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0