liten mindre julie


liten julie & ännu mer liten julie..

på vänster bild är det mini jag & på höger lite större jag.
vilken skillnad, och tacka gud för det!
hade gråtit varje kväll om jag fortf sett ut som en bebis fastän jag är 15.
ser knappt några likheter längre, ögonen typ.. det är nog det enda jag ser som är likt fortf?
rätta mig om jag har fel (;
jag har 2saker jag inte riktigt kan bestämma mig för..
det första är om jag ska ta bort min bilddagbok?
jag har tröttnat och lägger typ aldrig in bilder längre nästan, elr kanske jag ska ha den kvar för att kunna kolla andras bilder? ah vi får se hur jag gör.
det andra är om jag ska färga mitt hår svart igen elr om jag ska låta det vara i den här bruna färgen jag fått nu?
ah svåra val jag har framför mig, men jag över lever nog om jag har tur.. vilket jag ibland har!
funderar också på att köpa nytt löshår, fast ändå inte.
mitt hår har börjat växa som ogräs på senaste tiden och det är snart under brösten, så är det egentligen lönt att jag köper löshår? isf för att få håret tjockt, men jag har redan ganska tjockt. elr det börjar bli tjockt igen sen jag tunnade ut det sist! så det blir säkert bra utan löshår också, bara jag kan bestämma mig om vilken färg jag ska ha så!
nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om faktiskt, äsch..
puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Aw tack gumman, men ska du säga, du var superfin :)

2009-07-19 @ 23:54:01
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0