längesen.

längesen jag uppdatera nu.. har inte haft tid riktigt, iförrgår jobbade jag mellan 4 & 9 sen direkt till mina kusiner.
men jag va så himla trött så åkte hem igen, datorn och snackade med älskling tills kl 4 sen somnade jag vid halv 5 :)
barndop igår men åkte tidigt för jag jobbade igår också mellan 5 & halv 10 typ.
sen drog jag till tomelilla en stund och träffa faruk zani mirsad och driton ;D längesen jag såg dom & va med dom, blattarna har ju såklart vart i sitt hemland ah inte driton då men dom andra.
luffa runder mest, som vanligt. va ska man göra? dom är luffare! hahah :D
egentligen skulle jag tagit tåget vid halv 2 men jag pallade inte vänta så länge, så vid 12 ngt sånt gick jag och köpte red bull till amer & bara drf så körde han mig hem, erkänn snällt elr vadå?! riktigt, aw. så va väl hemma vid tjugo över 12 halv 1 ngn gång. msn och så, mirza underhöll en hel del faktiskt & får ju dock inte glömma att jonatan gjorde min natt, fifan vad killen kan vara kall mot folk, och missuppfatta inte nu. jag menar inte att jag raggar på honom elr ngt så de är inte på de sättet han är kall! ;o damn.
nu ska jag till min farbror och hans tjej, sen jobb ikv också!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0