(K) ' ..

KISS ME THRU THE PHOOONE (K)
ärlit vill du? hahah, jag är övertrött.
ovanligt att jag skriver det, men jag lovar jag e.. sov hos linssa inatt ju, så vi snacka & kolla film o såntdär tills typ kl 6 på morgonen (a) .. fattar inte själv hur jag orkar, likadant iförrgår natt somnade vid 4 då ;s damn, när detta sommarlovet är slut kmr jag inte veta vad som e skillnaden med dag & natt? börjar redan undra fan, när jag är uppe typ vid 3 o ingen är vaken typ, då tkr jag det är konstigt att folk sover så tidigt fast det egentligen inte är tidigt ens, jag är skum jag vet. (;
men orka va som alla andra, no way .. neveeeer! igår vaknade jag vid tjugo i 12 iaf, linssa ringde mig typ 4min efter o sa att bussen går 20över 12 hinner du? jag bara ja jag hinner! fixa mig o såntdär snabbt as hell o en kvart senare är jag färdig, gick mot bussstationen och sätter mig, efter 2minuter kör buss jäveln förbi mig, JA FÖRBI MIG!
snacka om att jag blev sur, skitsamma tänkte jag de finns tåg säkert ;s gick till tågstationen, fanns det ngt tåg tror ni? ne såklart inte, kl va då typ kvart över 12. nästa tåg gick då inte förrän halv 2, fuck no att jag ska vänta så länge, så smsade linssa och dom kom och hämtade mig, sen tog vi bussen till tomelilla. gick på marknade en stund  me bla. enes martin linssa och fler. träffade även min älskade bästa kusin som va jäääävligt sliten, stackarn (L) :(  vi kunde nte bestämma oss om vi skulle dra vidare till sjöbo elr inte, så vi stack till stationen och luffa. så kmr enes simon och ivan dit, enes bara kom följ me o sånt. jag bara till linssa ska vi? wtf, ja vi åker. så vi stack till sjöbo 20min senare. riktigt bull va där, haha gick lite där sen följde vi med linssa upp till ngn husvagn, men där var inte direkt roligare så gick därifrån igen för att fixa cigg. sen pallade jag o enes inte följa med upp igen, så vi satte oss och snacka lite. chill ändå :) vid 10 pallade vi inte mer, så vi drog oss mot stationen o hade missat bussen som gick typ 10 ;| vi kom dit några minuter över, så vi stog där iaf.. så kom det några gubbar elr ja, vad man nu ska kalla dom. frågade vart vi skulle och sånt där, vi bara tomelilla? så betalade dom taxi till oss, fatta så snällt! sen blev jag hämtad i tomelilla typ en kvart senare av linssa & hennes föräldrar, hem o hämta saker hos mig, sen till linssa. snacka lur o lite sånt, sen somnade vi vid 6 som sagt ;o ORKA!
idag vaknade vi vid 2, sen körde dom mig till stationen så jag tog tåget hem, och skulle egentligen till sjöbo ikv igen men jag orkade fan inte det så blev hemma ist, var meningen jag skulle åka till tomelilla o va med oliver och polski, men orkade inte de heller. så nu är jag hemma och ruttnar ihjäl. ska dra ner nu och kolla tv me min bror & papi.
ha det bra sötnosar.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0