idiot!


i know you like it..

har blivit riktigt dålig på att uppdatera atm, har vart trött nästan hela tiden och hari nte haft ork helt enkelt.
inte något kul elr nytt att berätta för den delen heller så ah lite drf jag inte skrivit ngt/några inlägg.
jag vet inte vad som händer elr håller på att hända?
för bara några dagar sen, var jag riktigt glad. som jag inte hade vart på ett långt tag!
men nu är jag allmänt B ledsen & sur.. varför? det är en bra fråga,
jag blir arg och ledsen på mig själv fan, varför beter jag  mig som en idiot?
och tror att han ska ta emot hur mkt skit som helst från mig.
det vet jag ju att han inte kmr göra och det ska han inte heller, han förtjänar inte ens det?
han gör inget fel, absolut inget. han är felfri, tro mig
. så varför slutar jag inte innan de är försent?!
och varför får jag inga bra svar av mig själv? knas är det
ne nu ska jag fan ta tag i mig själv , inga mer sura miner för inget..
 sure jag kns e ledsen men det ska inte gå ut över folk som inte gjort någonting alls, sådetså!
så inget mer depp snack, börjar låta som en emogirl ;s fuck no det vill jag inte göra!
och ne jag hatar inte emo, visst alla får ha sin stil åh sånt där..
 men alla får också ha sin åsikt & tycka exakt vad dom vill.
hihi right?
btw, tyvärr har jag inga bilder att bjuda på för jag har inte gjort så mkt dessa dagarna drf har det inte blivit att jag fotat osv eftersom jag inte gjort något sådär speciellt ni vet, aja.. ni överlever säkert ändån om ni har tur ;D hope so!
nu ska jag kolla runder lite på bdb facebook och se om jag hittar ngn som kan underhålla mig på msn, vilket jag tvivlar på men vi får väl se!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0