du förtjänar en fkn box inget annat!

kom in nyss, vart ute med albina albin max o min kusin en stund..
fett skönt att bara komma ut & snacka om gammalt, miss it ;|
när vi va små allt vi gjorde hahahh fifan kmr fortf ihåg det i mitt huve!
då var det inga problem me killar, då va de en puss hit o dit lite då o då & man va "tsm" några dagar.
fast netack, jag klarar mig.. nu när jag äntligen hittat en bra kille ska jag inte fucka det!
not this time, baby om du ser detta; jag är sååå glad över att jag träffat dig, och jag bara längtar tills du kmr hem igen! (K)
ska inte tänka mer nu för ja... ska gå ner och se ifall de finns ngt gott ;) i know i know .. jag är en tjockis i smyg! :$ shhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0