diva is a female version of a hustlaaaaa

vaknade nyss typ, horungar som bombade me sms & ringde dolt.
ska ringa min baby kusin snart tror jag, fråga om han vill komma hit ;D
älskar när han är här, vi är alltid uppe sent och skrattar och gör bort oss..
så glad över att han är min kusin och inte ngn annan.
 för tro mig ingen kan vara bättre än honom!
imr åker min familj bort, årrrh så jävla skönt de ska bli :D fast lite ensamt.
 shit tänk hur här kmr se ut typ efter 3dagar när jag vart ensam? kaos, HAHAH :o 
btw ngn som ska till hbg-festivalen? :D
jag vill, ska bara se om jag hittar ngn som vill med..
 men ska iaf träffa rima så åker nog dit ändå!
nu ska jag kolla film elr något tror jag, pallar inte sitta här fan.
 min msn är rutten snackar knappt me ngn mer på den.
den består av 65% tjejer som jag är ovän med nu, illa julie (;
hoppas, DU du du & du läser detta & tar åt er typ jätte mycke, haha!
älsklingar visst svider det? jag vet de gör.
skriver ikväll elr imorgon elr ja whatever?
puss på er



whaaaaa så snygg kvinnan är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0