Baby, tell me if you like it .. (;


detta är jag & min kompis xx(X)on ..
som ni ser gillar han rosa, just like me (;
han vill va allt som mig, och innerst inne är han en tjej :$
but don't tell anyone!
it's our little secret! och btw;
han är sååååå singel så tjejer spring spring va väntar ni på? :D<3
mwahaha men jag måste godkänna er först!



snackade med baby tills kl 4 inatt, sen somnade jag vid halv 5 och vaknade vid 1 (;
woho och idag vet jag knappt vad det är för dag? lööördag kanske? (a) ah.
just nu gör jag absolut ingenting, bästa xxon underhåller mig lite på msn som vanligt! :D
fett kul, riktigt flippiga e vi hahahah ;| och lugna er, he's just a friend! (L)(L)
ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra, bara va hemma kanske elr åker jag till tomelilla, får se.
om en stund kmr iaf min moster hennes kille & min mormor och morfar. får väl vara lite social dårå.
ciao

Kommentarer
Postat av: xxxon :)

she's just a f-f-friend :$<3

2009-07-18 @ 15:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0