babezzz


vrf händer allt nu? ;|
jag ställer tusen frågor till mig själv men jag hittar inga vettiga svar.
kmr det alltid vara såhär, ska jag alltid behöva komma tbx till ruta 1..
snälla vill inte känna som jag gör, det är för jobbigt..


. . . MEDINA LINSSA RONJA MICHAELA REBECCA (L)
har inte haft så mycket tid att skriva så drf jag inte gjort det ;D dessa dagarna har vart feeeeeeeeeeeeeeeeeta fifan.
kiviksm - hem några timmar - träffa tjejerna - dricka - kolla marknaden - fira min bror - cpryck .. listan är lång ;)
blev inte så mkt på marknaden iaf, brillz piercing x3 typ hm, mat såklart sen kmr jag inte ihåg?
åkte en del karuseller också.
nu är jag dock över trött och mitt humör är inte på topp kan jag lova!
skriver mer imr..
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0