jag är kär

... i denna låten; http://www.youtube.com/watch?v=oFryG90N7Tw
jag får sån känsla, som jag längtar efter något men jag vet inte riktigt vad? men det är ingen dålig känsla iaf!
äsch, jag kmr väl märka ngn dag vad det var/är jag längtar till. hihi =)


just det; igår när jag höll på att skriva sånt över långt inlägg så börja mitt internet fucka sig, så jag sket i det tillslut.
och jag orkar inte skriva om allting nu, men kan dra det lite kort..
jag tog tåget vid 4 igår från tomelilla, gick knappt att sitta någonstans överfullt, övervarmt
& inte nog med det, dessutom massa olika låtar från alla håll och kanter + sura tanter som kollade överdrivet mkt.
gillar inte sånt, ska inte bli sån när jag blir gammal. bara för man är gammal betyder det väl inte att man måste vara sur alltid? tkr iaf inte jag!
när jag väl hoppade av skit tåget, så tog jag snabbaste vägen hem för jag va i stort behov av vatten.
var hemma i sådär 15min, sen åkte jag till mina kusiner!
och vi var så otroligt sugna på att bada så vi cyklade dit, badade träffade folk.. blev riktigt förvånad när jag fick syn på amila's gulliga lilla ansikte. när vi senare skulle cykla hem så..
ja, vi orkade helt enkelt inte så min faster fick hämta oss. typiskt mig att inte orka, :$
när vi kom hem kollade vi film, och efter ett tag ringde min bebis mig. iiih, han är så söt!
somnade vid 3, och vaknade idag vid halv 1 något sånt.
har passat min bror & min lilla kusin idag, men dock har vi mest vart ute så har kunnat sola en del.
jag måste bli bruuun
bara för det så ska jag gå ut nu och sola, slänger nog in ett inlägg till senare ikväll!
PUSS




daddy's little girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0