städ o grejer

hellu energidrickor!
allt bra? hos mej är allt perfa!! :D
hemma från skolan har jag varit ca 2 timmar nu, japp! :)
har dock inte startat upp datorn förrän NU.
städning stod nämligen överst på dagens "att göra" - lista...
så det va bara att sätta igång, och nu ser här inte längre ut som en bomb exploderat här inne.

fixat lite med mobilen har jag oxå gjort, lagt in låtar&lite såntdära..
bytte mobil med min mamma eftersom jag inte orkade med min touch mobil längre.
tyckte de va skit mysigt i början men nu säger jag bara; inte igen, på ett jävligt bra tag iaf!!
hahah men man vänjer väl sig :D ..



och du johanna; ska försöka fixa det du önskade så fort som möjligt..
har inte tillgång till ngn ordentlig/bra kamera atm men det fixar sig snart hoppas jag!
så kika in lite då&då ...
update: såg nyss din kommentar, vad gullig du är människa =) ..
känner jag dej/vet vem du är eller du är helt&hållet random?

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0