sry för dålig update


HEJ HONUNGSBITAR! (a)

för att vara exakt så har jag inte bloggat på; 2 dagar & 1timme .. faktiskt.
dock ganska illa om jag får säga det själv, vet ju inte vad nitycker :))
men med tanke på att jag hade många läsare igår (då jag inte uppdatera alls).
så antar jag att ni inte gillar att jag är så seg med mina uppdateringar.
har jag rätt? rätt fel rätt fel? fel? hm, dont think so! ;)
aja, kärlek till er sötnosar som klickar in&får se den tråkiga nyheten...
att jag inte ens uppdaterat, stackare!
ni får ett ♥ som tröst, hoppas ni känner er bättre nu!
(skämt åsido för er som inte fattade det dära hehe)


- vill ni veta vad jag har gjort i helgen som gjorde att jag inte uppdaterade mer än 1 gång typ?
jag va hos min pojkvän från fredag till söndag morgon.
på fredag kvällen mös vi hos hans syster, skitnice faktiskt!
lördag sega vi hela dagen :$ sen parteeey hos linssa som fyllde 17 hela år.
gz to you honey, hoppas du fick en kul fest!
och söndagen åkte jag hem tidigt, sen segade jag sönder resten av dagen! nice ha?
hah njae, lite kanske.

tvingade mej själv upp imorse med en fet huvudvärk&ögonlock tunga som bly.
till skolan kom jag iaf,packade me mej en hel del saker jag kunde "livnära" mej på.
allt från klubbor till halstabletter.. you name it hörru =)
höll ut till kl 1, då jag blev hämtad.
har bara sovit nästan,pendlat mellan sängen&vardagsrummet har jag minsann gjort!
ska kila iväg till sängen nu, som faktiskt kallar.
när jag om 2-3 timmar igen öppnar mina ögon;
- så väntar 23 frågor om Kina&Japan på att besvaras
... av ingen mindre än lilla mej
talk to you latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0