np o shit

hej solstrålar små!
större delen av gårdagen underhölls jag av ett väldigt roande nationelllt prov.
sen blev det lite kaos panik arh, ord kan inte beskriva :)) fuck det.
gulligaste sötaste underbaraste vännerna jag har, thanks to you all :) love you guys!
iaf; och idag spenderade jag dagen med min bebis.
är jävligt trött&sliten därför ska jag nu resa på röva och lämna datorn..
imr blire träning dirr efter skolan tsm med johanna!
så det blir nog inga inlägg förrän mot kvällen, ni klarar er.. jag vet att ni gör!


puss på er allihopa

Kommentarer
Postat av: jt

fan jag ville verkligen trääääna idag! :( <3

2010-03-18 @ 12:19:29
URL: http://johannathroback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0