I love you mami<3

sitter på ibras rum; för er som inte vet så är de min pojkväns bror :)
stackaren har tappat rösten&kan inte prata.. (N) it suck's! tycker så synd om honom.
aja, hade värsta träffen hos mej min mormor o alla kom. ändå nice!
sen fick jag skjuts hit av min moster och hennes loverboy!
och nu? ja nu sitter jag här helt enkelt. :p haha inte så mkt mer med det.
ska nog bara sätta på en film nu och tjocka mej med ngt (som vanligt, inget ovanligt när de gäller mej)
så VI/du&jag hörs mer imr :) måste ju mysa lite med bebis nu när jag är här.



en bild jag hitta som jag givetvis fular mej på ;p heheh busiiiigt
ugly som fan men de funkar! enjooooy .. haha eller inte

Kommentarer
Postat av: db

jag får :) han har träffat alla i min familj, bara inte hunnit träffa min mamma än :) o hans familj vet också men har inte träffat dem än, bara hans bror :), sj då?

2010-03-02 @ 22:09:11
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: Tania svarar

Åh, tack så mycket sötnos!! Hoppas allt är bra med dig =) Kram!

2010-03-03 @ 01:02:56
URL: http://tanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0