great day! :D

såhär har min look varit ungefär hela dagen.
snålade inte på att le&skratta alls idag, inte illa pinkat.
hahah fan vad fult de där lät men vrf inte?
får variera mitt ordspråk ibland ju.
ni kanske undrar varför jag är extra glad just idag, ja du..
känns som en väldigt bra fråga.
det som står skrivet här nedan är saker som nog kan relatera till mitt humör idag!

 

• jag fick VG på nationella läsförståelse,muntliga samt uppsatsen
(ämnet svenska)
• solen sken och sunshine makes me loose control
• fick en bra start på dagen, yeah right stor risk.
(efterblivet alternativ)
• detta va bara en övernice dag, och allt ovan blev några + i kanten.
förutom då min morgonstart.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0