00.56

ja varsågod, ordet är ditt! :D
skäll på mej, skäll tills du är tom på ord.. min updatering har varit förjävlig, ganska dålig..
tråkig, öhm?
japp de och mkt mera! men tro mej,
jag har haft anledningar till att inte kunna uppdatera.

1. mitt internet har inte fungerat normalt
2. min fantasi blev snodd av ngn luffare
3. personliga skäl


det är väl fan ändå bra skäl till att inte kunna blogga? tycker ni inte? :)
well, fuck u then hahah nej men.

mitt humör och mitt psykiska mående e inte på topp just nu,
men min fina pojkvän och min fantastiska sis hjälper mej. TACKA GUD FÖR DET!
har ju lov nu, som många andra kanske? eller? idag blev det en runda till malmö.
imr vetigudarna vad som sker, hoppas fan få att träffa sis efter hennes work! :D
aja, puss o ja jag ska bättra mej.
puss till alla sötnosar som klickar sig in ändå, sry<3

Kommentarer
Postat av: medina

ily hun<3

2010-03-30 @ 01:43:50
URL: http://mmmedina.blogg.se/
Postat av: mamma

BARA SÅ DU VET SÅ ÄLSKAR VI DIG O SAKNAR DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-30 @ 07:08:42
Postat av: jt

hahah så jävla sweet din mamma är

2010-03-30 @ 15:27:29
URL: http://johannathroback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0