vart tog inspirationen vägen?

hej räkor!
just nu är min inspiration&fantasi skala på -0!
- yepp that's right, ni hörde rätt!
där har ni anledningen till att jag inte uppdaterad på sisådär 6 days ;p
men hellre att jag tappar läsare och skiter i att göra update, än att folk läser&blir fett uttråkade :) eller äre inte så?
vet inte vad ni har för tankar kring det där men så tycker jag iaf! heheh :p
skolan har tagit up det mesta av min tid, lite bull MEN dock jävligt behövligt&sånt som måste göras!
passat min puttinuttiga bror oxå några dagar, bla idag :) tog med honom till tomelilla city och lekte lite med bigsis linssa fredrik kevin och emir (som sedan fökjde med mej hem wohohoho).
chilla vid några gungor, och va allmänt feta bara! så som vi brukar vill säga (;

juste, ska bli bättre med photos.. allt går om man bara vill.. SÅ DET SÅ!
eftersom mitt lilla hjärta är här nu så ska jag väcka honom ;s jag misstänker att han somnat i min säng..
inget svar eller någon som helst reaktion när man försöker få kontakt, så ja han sover!
nu äre; väckningstime på gång!



lilbro and bigsis, lots of love♥


jag och min lillebror som ser väldigt stilig ut! :D


Kommentarer
Postat av: mamma

MINA ÄLSKLINGAR

2010-04-16 @ 23:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0