woho

hej sötnosar!
jag jobbade igår drf jag inte skrev ngt, pallade inte heller när jag kom hem.
fett mkt att göra igår, mina ben sprang ihjäl sig fram o tbx.. ohh så skönt när jag kom hem direkt bytte om till mjukisoutfit!
inte sexigt alls, men så himla skönt va de ;D mh. min älsklings säng kallade inatt vid 4, och vem tackar nej? not me :D
så klart stack jag o sov. sen vaknade jag vid 9 för skulle passa min bror, eg ringer så vi snackar lite sen jag somnar om dirr!
och vaknar för 40min sen av att min mobil bombas av ngn fkn flykting, såklart va de eg. va ska man göra?
nu e jag piggare än vanligt faktiskt, hhärligt är det. nu sitter jag vid msn,
 och blir underhålld av hajdar xxon och zani ja osv. listan är låååååång 8-) not.
nu kallar mami att vi ska åka.. som vanligt till mina kusiner. och jag sitter i bh och shorts? skynda kanske!
HAHAHHAH BTW, xxon jag hoppas på gud ditt datorförbud / tele förbud. håller länge så du får sitta i biblan me kass dator ;D MHAAHAH DONT MESS WITH YOU'R BROTHAAAAAAA
later dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0