spanska (L)

nu e jag i skuuulan, fett drygt att gå dit även fast de egentligen inte e långt alls.
men men i'm a survivor (a)
började med spanska, elr ja jag har spanska just nu faktiskt. :)
fett skönt, vi har överbra lärare och detta e inget fjäsk faktiskt.
jag klarar nog mina betyg utan sånt där skit, de e sanningen.
med handen på hjärtat så e han faktiskt en av dom bästa lärarna på skolan, han har respekt för sina elever han visar att han lyssnar på oss och att vi har något att säga till om i disskussioner osv..
i 7an & 8an va jag ganska dålig på spanska och att komma i tid och sådär, tyckte de va lite tråkigt.
men nu, me gusta español mwaah (K)
nu längtar jag tills lektionerna, och när dom e slut vill jag bara ha mer mer mer!
vill kunna det flytande, jag kan det lite smått. men inte så mkt som jag skulle vilja!
jag ska satsa högt nu i 9an, jag vill jag vill jag vill & jag SKA!
spanska e ett av dom sexigaste språken jag vet, tänk er en mörk kille me snygg brun färg sånt fint leende, och mörka mörka bruna ögon! WOW .. det är hett det, den som säger någonting annat vet inte vad dom pratar om nono.
secadores de ahora no escribir mas aqui, a continacion, apague y cierre la sesion! see you ;) si tienes suerte.
adios guapos y guapas ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0