regn


I LOVE YOU

yepp, jag är vaken. men har verkligen sovit skit kasst inatt. kunde inte somna så gjorde saker hela tiden samtidigt som jag hade panik av oro efter min kusin. vid 1 somnade jag äntligen, ställde alarm på halv 6 för att hinna men fuckno att jag skulle gå upp så tidigt. mamma väckte mej nyss (7) och sa att papi kör mej dit ist :) hihi ofta man säger nej jag tar bussen ist? ALDRIG! wow, vilken skum känsla de va att sova ensam btw.. elr ah jag har ju gjort det största delen av mitt liv men nu har blivit så fast vid att alltid somna bredvid någon och vakna bredvid någon,
helst emir men andra funkar också!
idag blev det ingen glamorös outfit, mjukisar. great? aja, vi ska ha idrott senare så palla fixa sig värsta fint för att sen bli helt skabbig senare? ne jag pallar inte de iaf. nu ska jag dra ner och äta och litesådär sen; SKOLA.

hörs efter 2 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0