my life.

haha jag dör, bokstavligen!
ni vet hon "amandavadet"..  mh ni vet vem jag menar.
iaf jag va inne på hennes blogg nyss, visst jag vet de finns tjejer som har för mkt luft, men HON omg :o de e fan överdrivet bara, och jag e verkligen verkligen verkligen inte avundsjuk på hennes "fina blonda hår" ( enligt henne själv!) eller hennes blogg och allt de där, de e inte alls det. jag bara hatar tjejer som leker för mkt, och hon e en sån ;)
vet ni vad? grattis om ni läste för jag pallar inte ens själv läsa igenom vad jag skrivit!

jag fick min bebis till att vakna igår, mys (K)
somnade vid 3 halv 4 kanske. segt att vakna vid halv 7 sen bara :(
ville bara kasta min lur i väggen o dö men så blev det inte!
synd ha? don't think so dude!
väckte emir imorse också, haha han kmr döda mig snart jag väcker honom alltid!
hotade med att fota honom när han halvsov, men inte fan hjälpte det.
men på något sätt fick jag iaf honom till att vakna!

började dagen med engelska, har börjat bli duktig på att komma i tid nu faktiskt :)
sista året på kastanje, elr ja.. om jag ens får gå kvar hela året "/ lite bull men va ska man göra?
fast egentligen borde rektorn vara glad och hålla käften, mhm ni hörde rätt
 han tjänar faktiskt caaaaash på mej så vad e problemet liksom!? efterblivet
hade så sjukt ont i magen, som mensvärk fast värre.. tjejer kan ni tänka er, värre än mensvärk!
fifan de va inte nådigt ska jag säga er!
 kändes som ngn hade en kniv o tog den i min mage 120026gånger om och om igen. PAIN!
så efter engelskan mötte jag zani, satt lite med honom och driton.
sen vid 10 gick jag ner mot stationen för att ta tåget hem.
och nu e jag äntligen hemma, skönt fast ändå inte.. vem vill komma hem till ett ostädat rum och obäddad säng? inte jag!
somnade till en stund, och vaknade för ungefär 1 timme sen nu.
 jocke ringde och kom hit tog en cigg tsm sen stack han igen.
nu ska jag fixa till här lite, sen som belöning till mej själv ska jag ut och ta en cigg.. om jag städar klart vill säga!
senare blir det duschen, engelska läxan och sen chill resten av kvällen :) hoppas på att somna tidigare inatt.
men kmr bli tomt ;o jag e så van nu liksom att somna bredvid emir och att vakna bredvid honom.
aja, jag klarar mig.
hörs senare
ADIOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0