människor är råttor.

vad är felet på mig? :(
för varje gång de händer blir de jobbigare, jag kan inte styra det.. de bara kommer,
tankarna gör inte saken bättre.. jag vill komma bort, långt härifrån
där jag slipper tänka, slipper träffa ngn som påminner mig om ngt jag helst vill slippa!
slippa få höra hur mkt fel jag gör hela tiden och hur dum jag är som gör det och det..
 och hur dum jag är som inte gör det och det.
slippa höra allt från andra, slippa allt skitsnack och alla falska horor.
som finns överallt, vart man än går så både hör man och ser dom.
och det som e mer hemskt än ngt annat är att folk kan sitta framför mig och svära på allt att det dom säger stämmer, och egentligen vet jag att dom ljuger. att dom kan sitta och svära på det, fifan ni e inte ens värda min respekt min tillit .. pfft ni e inte ens värda att se min röv när jag går ifrån er!
jag ska lära mig att inte lita på folk, att inte vara den efterblivna idioten som alltid tror det bästa om folk när jag egentligen borde förvänta mig det värsta!
det är ni som är horor och förtjänar att sitta och böla och skämmas över er själva.
ist är det jag som gör det. varfööööööööööör frågar jag mig själv..

Kommentarer
Postat av: ällz

hänt ngt spec hjärtat? <3

2009-08-02 @ 18:25:16
URL: http://xxraawrxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0