jag är dålig... på det här, ATM!



4 dagar & 21timmar sen sist jag bloggade, puh det är länge. för länge!
på dessa 4dagarna har jag hunnit med en del. blandannat träffat saknade mediiiina som kommit hem från ks, och flyttade samma dag till båstad :( saknar dej redan! vart ute me galet folk, haft galet kul. vart galet trött.. och vart me min bebis galet mycket. allt är perfekt nu!
härligt som fan! ..längesen jag kände mej såhär glad tsm med någon, det har hänt.. men fifan vad det var längesen hade nästan glömt hur skön känslan e, precis som man inte kan få nog av personen! sick, fast ..man vet aldrig vad som händer elr inte händer. men ah hoppas verkligen det blir över bäst! puss på honom, mwaah (K)
och baby, thnx för det fina halsbandet! <3
nu ska jag dra ner och försöka få hem min bror, palla han ska va ute o jag sitta här helt mobbad.
elr nefan, skiter i.. jag gör nudlar ist!

IMR BÖRJAR SKOLAN :(
BULL SOM FAN. men får iaf träffa folket som jag saknat så sinnes mycket!
fast... detta året ingen ronja ingen linssa ingen rebecca ingen emir, och massa massa fler!
har inte glömt er jag pallar bara inte skriva en lång lista.
I love u guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0