it's me and you.. NOW

ih, jag har inte haft tid alls nu sista tiden :) haha men jag lovar er.
jag ska bli bättre på att komma ihåg att uppdatera och sådär.
har haft så sjukt mkt sista dagarna, har vart hos emir typ mesta av tiden o då har jag helt glömt bort bloggen. :P
har typ sovit hemma 2dagar på snart mer än 1 vecka, fett skönt :D älskar att va borta ifrån där jag bor, haha hatar stället!
kom hem för typ 3 timmar sen duscha o så, fixar mig nu ska platta håret sen dra till mormor för att äta där sen till emir igen ;D mjau, skolan imr.. helt dött e de där nu ;s svär vill hänga mig! alla har slutat nu.
alla roliga iaf som jag umgåtts me mycket nu. BULL!

och medde har flyttat till båstad :( men jag ska hälsa på, lätt!
nu är det bäst jag sätter lite fart, annars... dödar mami mej hahah
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha, du bara satt & kalla på morfar i en kvart ;P<3

2009-08-24 @ 19:09:35
Postat av: amanda

2009-08-24 @ 19:10:06
URL: http://ammanddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0