ingen cola mer!


hejdå älskling, vi kanske aldrig får röra varann igen :(
jag är djupt sårad..


jag har aldrig förut tyckt om cola, jag har druckit de typ när de inte funnits ngt annat. men aldrig köpt det själv, har alltid köpt fanta. men nu köper jag inget annat än cola, och gissa vrf? jo jag har vart me emir & medina för mkt, dom lever på cola förfan. drf har jag nu också blivit för beroende av cola. så nu ska jag sluta med cola..
iaf tills dom kmr hem igen, jag tror egentligen inte jag kmr klara det. men vi får väl se :)
HUR LÄNGE KMR JAG KLARA DE TROR NI?
det är så typiskt mej att inte klara ngt, jag egentligen vill klara av. fan ta mej, haha!



update;
 JAG VILL HA NY DESIGN.
 MEN JAG KAN INTE GÖRA DEN SJÄLV FÖR JAG FATTAR INGENTING.
SÅ OM DE FINNS NGN SÖTING DÄR UTE SOM KAN HJÄLPA MIG SÅ TYP SÄG TILL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0