i might be over my head, a little over my head..

shuuuu bitches ;D hur e de? hoppas ni ruttnar i helvetet, ne flippa.
hoppas de e bra med er allihopa, nästan alla! :)
jag har glömt blogga och inte riktigt hunnit, har vart hos emir och lite hos lisa och aa en del ute också ;p
härligt :) bull att de e skola imorgon bara, helgerna går skitfort fifan!
nu sitter jag och vänbtar på att mitt tåg ska komma så jag kan jobba lite, första dagen denna helgen som jag ska jobba, va ledig i fredags och igår, skönt.
men nu måste jag springa ner och snabbt koka nudlar sen iväg!

I might be over my head, a little over my head..
över kär i den låten, mhh :$
pallar inte lägga upp sånt klipp nu, så här har ni länken ist;
http://www.youtube.com/watch?v=nxyI1jFTaqM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0