hihi

jag måste säga ibland förstår jag inte hur tjejer tänker.
helt ärligt, vi säger att killar e players men tjejer e fan värre nu förtiden.. kolla bara runt omkring er; hälften av alla tjejer e överfula fjortisar som särar på sina ben för vem som helst utan att tänka på vad det e dom gör. som tror det är coolt att haft sex me mer än 8 pers innan dom ens hunnit fylla 15år? det står hora i era pannor, öppna ögonen och ni kmr se hur hatade ni egentligen e, visst "så länge du har folk som hatar dej vet du att du har lyckats" .. inte i detta faller, det är synd om er :)
fast egentligen varför bryr jag mej om det? det är inte jag som skämmer ut mej, och tacka gud för det!

jag har blivit dålig på de här, jag har verkligen inte haft ork till att blogga alls.
har iaf hunnit med en tripp till kstad och ett antal till tomelilla, och sovit hos rebecca och sådär :)
ikväll blir det tomelilla igen.

och jag har alltid alltid alltid sagt att jag inte kan hata ngn som jag en gång älskat, well..
jag har nog ångrat det där lite, för det enda jag känner nu när det gäller dig är hat!
antagligen kmr jag väl ångra att jag skrivit detta om några minuter, men jag hoppas verkligen du ser detta & aldrig igen hör av dej till mej, någonsin!

nu ska jag försöka få hit simon på en cigg, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0