gissa vem som kom ikv? ... ällzie

 
tjoho sötnooooos  (ar) ;D
allt bra? hoppas kan man alltid. hihi
har inte gjort någonting alls idag, bara chillat lite ute.
så skönt väder, men det blir väl som vanligt att om några dagar så regnar det igen? gud vet.
ällz bäälz, kom hit tonight.. det tackar jag henne för!
annars hade jag förmodligen suttit hemma och vart emogirl all by myself.. inte hett alls!
men nu ska jag och äällzie kolla O.C .. sakna inte mig för mkt..
och öhm, enligt mina beräkningar så får ni ett inlägg elr 2 senare..
och om ni har riktig tur bilder också.. woho!
puss.

Kommentarer
Postat av: Allis

i am the ällziebällzie and i love med juliezvuliez ;D haha

2009-08-06 @ 16:12:53
URL: http://xxraawrxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0