@ emir.

yes, hos min övergulliga pojkvän ;D han e jävligt het måste jag säga när han sover, helt fkn drogad e han ni skla se! hahah
aja, ni får inte seee så kiss my ass (K) mwaah erkänn ni kokar nu? aa jag vet jag vet ;p ne sk00ja.
skolan idag va chill, ganska fet dag faktiskt ändå :) efter skolan sdrog jag och th med jesper och kevin & min kusin o åt pizza, sen vi luffa lite vid torget sen gick vi köpte dricka & sen pommes, sånna fetto vi e äter hela tiden.
sen mötte jag faruk och emir,  satt me dom lite snacka rökte o så..
sen efter 34556768 timmar kommer irma, segaste e hon och såklart sin lur i handen som vanligt!
amila kom också, skit kul faktiskt längesen vi sågs! sen va vi bakom soffta, jävla blatteplats de där asså hahaha ;p
nu ska jag väcka emir ifrån döden för jag pallar inte sitta o ha tråkigt själv, puss

imr ska jag heeeeeeeeeem, skitlängesen fan :O haha i miss u mami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0