13:54


efter inlägget igår fick jag sån sjuk mensvärk, så jag bestämde mig för att gå och bada.
för de brukar hjälpa då, så de gjorde jag. sen mitt i allt jag bara ih tomelilla :| så jag går upp fixar mig snabbt, sen till stationen och på tåget. på stationen & tåget, va även andreas (min granne typ) haha, tönten skulle träna.
framme i tomelilla sa vi hejdå och så, sen väntade linssa michaela rebecca oh min kusin på mej där.
mina sötnosar gjorde det dom e bäst på - nämligen dricka, haha idioter sitter o dricker på stationen? mh greeeat.
på andra sidan tågspåret satt enes ivan simon och ngn mer, sry dude jag vet nte vem du e ? iaf, försökte få enes att gå med mej till soffta, men han palla inte så jag stack själv dit.
mötte mirsad och fitim och ngn arab på vägen, så dom vände och stack med mej dit igen. chilla där utanför bara över länge, sen vid 11 åkte jag hem igen. haha bra kväll, saknat att vara ute faktiskt!
nu funderar jag på att gå ut, de e ju sol o allt.. ska man? ja de ska man..

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0