13:22

igår blev det en runda till ystad med min bror mamma & kusiner!
åt och lite sånt där, sen kom eg.
så jag och min ena kusin stanna i ystad en stund, vid 10 åkte vi hem igen.
och när tåget stannar i tomelilla, kmr såklart tomelillas luffare förbi.. faruk zani och mirsad.
hahahah "vart ska ni?" - hemåt. "aha, vart har ni gjort?" - luffat!
va ska man göra e man luffare så e man :D ?

sen inatt prata jag faktiskt lite med amed, en vän.
riktigt längesen vi pratade, allt började med ett sms om att han ville ha en seriös brud,
och nej de va inte jag. de va mer allmänt så tro inget nu, jag har emir !
sen vid 2 någonting somnade jag, skönt att somna så tidigt ändå. egentligen kanske det inte e så tidigt, men tidigare än vad jag brukar lägga mig så drf kallar jag det tidigt, hade inget internet heller igår :( fast ganska skönt.
idag händer absolut ingenting, det skulle egentligen blivit in till stranden i ystad med jeni. men eftersom ingen e hemma så går inte det. nehepp (: så vad ska jag hitta på nu då? ut och gå kanske? känner att jag behöver lite luft.
sen emir åkte har jag vart i tomelilla kanske 4-5 gånger ;o sjukt för jag brukar vara där näst intill varje dag.
kanske åker jag in lite senare och träffar faruk och zani ett tag, vi får se.
nu ska jag ta min röv härifrån, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0