1 aug = sommaren är slut?

hell no, den är låångt ifrån slut ;D fast jag trodde jag skulle hinna med mkt mkt mer än vad jag hittills gjort.. men finns ju dagar kvar gud vet vad som händer dom dagarna.. förutom typ att jag MÅSTE till mf & jag och amar ska bo i malmö under den tiden! och typ medina kmr hem, och emir. och jag hoppas verkligen på en sån kväll igen när de va bara vi tjejer.. så sjukt kul va de. aja, jag ska inte gnälla mer nu. idag har jag inte gjort alls mkt.
passade såna små barn innan jag skulle iväg till jobbet.
eller hur, jag har börjat vara skit mkt med barn, och fråga mig inte vrf för de vet jag inte ;p hahah
sen sluta jag vid halv 10.. så åkte hem direkt då :) och imr jobbar jag sista dagen sen inte förrän nästa helg.
woho så skönt det ska bli!
jag fotade även typ 100000ego bilder idag.. så ni fulingar får ta del av dom ;)
och kolla på ngt ni önskar ni va. hahahahh elr inte.
omg som jag fular mig nu ist!


oj juste..
jag kanske har glömt att säga att jag färgade tbx mitt hår till svart iförrgår.
det var så fult och blekt av solen,

Kommentarer
Postat av: ronja

VI SKA HA SÅN TJEJKVÄLL IGEN, det är fan ett måste!

love u (L)(L)

2009-08-02 @ 13:42:29
Postat av: Emily

tack så mkt, trivs med både brunt och blondt så vet inte riktigt hur jag ska göra.

btw gud va fin du är!

2009-08-02 @ 14:31:51
URL: http://onlyemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0